مشاوره طراحی سایت شرکتی، یکی از مهم‌ترین فاکتورها در بالا بردن ترافیک سایت و افزایش هدفمند بازدیدکنندگان، طراحی سایت است. برای این مهم متیوانید قبل از دست به کار شدن از اینترنت وب مشاوره بگیرید …. ادامه …

طراحی قالب

طراحی قالب به دو صورت اختصاصی یا انتخاب بر از قالب های آماده میباشد که بسته به نوع قالب قیمت آن برای قالب های اختصاصی و یا آماده متفاوت میباشد. ما میتوانیم قالب های مد نظر شما را طراحی و در اختیار شما قرار دهیم . ادامه…

بهینه سازی و سئو

سئو و بهینه سازی سایت و قالب های سیستم های مدیریت محتوا برای موتور جستجو ، پروسه ای است که باعث بهبود رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو به صورت طبیعی و بدون پرداخت هزینه به موتور جستجو می شود . ادامه…

آموزش و پشتیبانی

در اینترنت وب تمامی وب سایت های طراحی شده توسط ما دارای فیلم آموزشی  یا آموزش حضوری نحوه کار با قسمت های مورد استفاده کاربراز سایت میباشد و کاربر با توجه به نوع وب سایت خود از پشتیبانی کامل و سریع برخوردار میباشد . ادامه…

  • مشاوره طراحی سایت
مشاوره طراحی سایت شرکتی، یکی از مهم‌ترین فاکتورها در بالا بردن ترافیک سایت و افزایش هدفمند بازدیدکنندگان، طراحی سایت مناسب است. در صورتیکه طراحی وب سایت شما با آخرین تکنولوژی و بر اساس اصول سئو طراحی شود شانس شما برای قرار گرفتن در رتبه‌های بالای موتورهای جستجو بالا می‌رود. معمولا شما از دو روش شرکت مد نظر خود را انتخاب می کنید یا به وسیله ی آشنایان خود که در دسته بازار گرم گنجانده می شود که این بازار به هزار و یک دلیل نیاز به مشاوره ندارد به دلیل اینکه شما به آشنای خود اعتماد لازم را برای انجام کار دارید ولی اگر شرکت خاصی رو نمی شناسید و با استفاده از بازار سرد می خواهید شرکت مد نظر خود را انتخاب کنید باید کمی تعمل کنید. همانگونه که می دانید داشتن یک وب سایت اینترنتی ، تنها یک تجمل یا تبلیغ نیست ، بلکه وب سایت اینترنتی شما عبارت است از هویت شما در دنیای مجازی . به عبارت دیگر همانگونه که شما در دنیای حقیقی صاحب یک کار و کسب می باشید ، در دنیای وب و اینترنت نیز با داشتن یک وب سایت ، دارای یک تجارت اینترنتی هستید . بنابر این همانگونه که شما برای سرمایه گذاری و آغاز یک فعالیت جدید در کسب و کارتان نیازمند مشاوره و کسب اطلاعات می باشید ، در دنیای مجازی نیز نیازمند دریافت نظرات متخصصین این عرصه می باشید در کشور ما به واسطه فعالیت نیروهای جوان در عرصه طراحی و پیاده سازی وب سایت های اینترنتی ، نوعی نگاه غیر تخصصی و غیر کارشناسانه به این کار وجود دارد که متاسفانه باعث گردیده تا کسانی که اقدام به طراحی وب سایت شان یا عقد قرارداد با شرکتهای طراح سایت می نمایند ، نگاه جامع و کاملی نسبت به این زمینه نداشته و متاسفانه در خیلی از موارد ثمری که می بایست از سرمایه گذاری خود ببرند ، عایدشان نخواهد شد و ایشان را دچار سردرگمی خواهد کرد .

چرا باید در انتخاب شرکت طراحی وب سایت خود مشاوره بگیریم؟

برای اینکه پاسخ این سوال را خودتان دریافت کنید فقط کافیست به سه شرکت طراحی سایت تماس بگیرید و خواسته خود را بیان کنید اگر این سه تماس را با ابزارهای تبلیغاتی متفاوت انجام دهید (یعنی یک تماس از داخل جستجوهای گوگل، یک تماس با راهنمای نیازمندی های همشهری و تماس دیگر را از بروشور های چسبانده شده در خیابان) به احتمال زیاد کلا از این کار منصرف خواهید شد به دلیل اینکه سه قیمت با اختلاف زیاد و امکانات متفاوت را دریافت خواهید کرد. به همین دلیل بهترین حالت این است که شما تجربه ۱۰ ساله من را تجربه نکنید، چرا که تجربه شکست یکی از خطرناکترین قسمت های راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی می باشد.    

مواردی که در مشاوره طراحی وب سایت مد نظر قرار خواهیم داد

  • طراحی و قالب وب سایت باید متناسب با زمینه شغلی مورد نظر باشد
  •  ظاهر و  شکل و شمایل وب سایت باید زیبا و کاربر پسند باشد تا اعتماد کاربران را به خود جلب کند.
  • یک بخش مختص مقاله و مطلب برای سایت تعیین گردد و هر چند یک بار آپدید شود و شرکت بتواند مطالب خود را در آن قرار ده بخش مطالب جزو مهمترین بخش وب سایت شرکتی است با گسترده تر شدن این بخش باعث بالاتر رفتن تعداد کاربران و باز دید های ورودی گوگل از وب سایت می شود.
  • در صورت داشتن هر نوع گواهینامه یا مجوز از سازمان خاص یا دولتی آن را ختما در وب سایت شرکت در صفحات اصلی در معرض دید قرار دهید.
  • بخشی برای معرفی شرکت باید در نظر گرفت که در آن اطلاعاتی مانند ،تلفن های تماس ،آدرس شرکت ، پست الکترونیکی و.. را در آن قرار دهید در ضمن بهترین کار هم این است که شماره تلفن ها و آدرس شرکت در تمامی صفحات گذاشته شود تا اینکه مشتری به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.
. این موارد در مشتری ایجاد اعتماد می کند و او را جلب وب سایت شرکت و در نتیجه موجب جذب مشتری می شود. ولی، همان طور که می دانیم بازار اینترنتی یک بازار رقابتی بزرگ برای شرکت هاست و برای این که بازدیدکنندگان وب سایت را افزایش دهیم باید مواردی را مد نظر قرار دهیم که به تعدادی از این موارد در زیر اشاره می کنیم:
  1. بک لینک سازی به صفحات وب سایت. توسط اپراتورهای ویژه برای بالا بردن رنکینگ وب سایتدر موتورهای جستجو.
  2. تبلیغات در وب سایت های پر بازدید و محبوب در ضمینه شغلی مرتبط
  3. با استفاده از تبلیغات کلیدی در گوگل که به هنگام جستجو نام سایت و برند شرکت به همراه شماره تلفن های تماس نمایش داده می شود.
  4. استفاده از پست های تبلیغاتی از طریق ایمیل و… یا ارسال اس ام اس تبلیغاتی
  تبلیغات برای کسب و کار اینترنتی بسیار تاثیر گذار است و صرف هزینه در این زمینه نیز برای سایت شرکت موثر خواهد بود. البته برای کسب در آمد از وب سایت باید سایت دائما بروز و در ضمن فعال باشد و به صورت دوره ای مطالب جدید با محتوای مرتبط به شغل و نگارشی زیبا در وب سایت قرار گذاشته شود. با این خصوصیات که به برند سازی شرکت در محیط اینترنت کمک کند تا کاربران شرکت را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات مورد نظرشان در اینترنت بشناسند.  

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر :

با توجه به اینکه بیش از 85 در صد از بازدیدهای اینترنتی از طریق موتورهای جستجوگر انجام می شود و بیشتر بازدیدکنندگان از اینترنت عبارتند از کسانی که به نحوی عبارتی را در موتورهای جستجوگر وارد کرده اند و سراغ یک وب سایت رفته اند لذا رتبه شما در موتورهای جستجوگر مانند این است که فروشگاه شما در محل رفت و آمد و در یک مسیر شلوغ واقع شده باشد ، به شکلی که روزانه هزاران نفر فروشگاه شما درا مشاهده نمایند و در صورتی که سایت شما از رتبه مناسبی در موتورهای جستجوگر برخوردار نباشد ، به مانند این است که فروشگاه شما در محله ای دور افتاده واقع شده که روزانه حداکثر دهها نفر از مقابل فروشگاه شما عبور کنند .  اینترنت وب در این راستا نیز مشاوره تخصصی ای را در اختیار شما قرار خواهد داد .

چگونگی استفاده از سرویس مشاوره تخصصی :

استفاده از سرویس مشاوره اینترنت وب ، به صورت کاملا رایگان امکان پذیر بوده و برای استفاده از نطرات کارشناسان مجرب شرکت در زمینه های مختلف می توانید از یکی از راه های زیر بسته به انتخابتان استفاده نمایید .

  1. تماس با اینترنت وب جهت دریافت مشاوره

  2. ارسال کتبی درخواست و پرسشتان به ایمیل شرکت و دریافت پاسخ در اولین زمان ممکن

  3. تکمیل فرم مربوطه در زیر که ساده ترین و راحت ترین راه میباشد (کارشناسان اینترنت وب پس از دریافت فرم با شما تماس خواهند گرفت)