ثبت سفارش سایت خبری و مجله ای

طراحی سایت خبری و مجله آنلاین بطور کلی بر پایه دو ساختار است: ۱- بعنوان پایگاه اینترنتی نشریاتی که بصورت فیزیکی هم چاپ می شوند.

۲- نشریات یا روزنامه های آنلاین که صرفا بر بستر اینترنت بصورت روزانه یا بطور ادواری محتوای خبری آنها پخش می گردد.

اهمیت طراحی سایت خبری و یا مجله آنلاین

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

دنیای پُرشتاب امروزی می طلبد از رسانه هایی که بسرعت و با هزینه کمتر و با گستره ی وسیعی اخبار و رویدادها را به اطلاع مردم برسانند استفاده نمود. از جمله این رسانه ها ، طراحی سایت روزنامه است.

همچنین در جهت حفظ و صیانت از محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان و کاهش مصرف کاغذ و نیز ممانعت از اتلاف انرژی های تجدید ناپذیر، طراحی سایت نشریات و روزنامه کمک شایانی می تواند انجام دهد.

منافع طراحی سایت روزنامه

  • کاهش هزینه ها

هزینه هایی منجمله کاغذ ، چاپ ، صحافی و بسته بندی‌ ، حمل و نقل ، توزیع حذف می گردد.

  • آرشیوبندی

روزنامه ها و نشریات کاغذی به مرور زمان رنگ و روی خود را در برابر نور، رطوبت و .. از دست داده یا پاره شده و از بین می روند و به همین دلایل طول عمر خیلی کوتاهی دارند؛ از اینرو طراحی سایت روزنامه و یا طراحی سایت نشریات؛ اخبار و گزارشات و مطالب و عکس ها و ویدئوهای خبری شما را جاودانه می سازد. چرا که محتوای مندرج بر فضای اینترنت، تاریخ انقضاء ندارد و با آرشیوبندی بر اساس تاریخ و موضوعات مختلف هر شماره نشریه یا روزنامه همیشه در دسترس کاربران و علاقمندان بوده و بیشمار بار قابل رویت است.

  • امکانات چند رسانه ای

بهره گیری از مدیای مختلف: فیلم ، موسیقی ، انیمیشین برای ارایه اخبار یا در کنار اخبار متنی از ویژگی های منحصر بفردی است که از سایت روزنامه یا نشریه ممکن است.

  • اشتراک گذاری

تعامل و اشتراک گذاری مطالب نشریات در شبکه های اجتماعی مختلف امکانپذیر است.

  • اشتراک پذیری

بدلیل بازدید تعداد زیاد کاربران از وب سایت های خبری، جهت استفاده ار هر شماره نشریه و دانلود آن، کاربر مشخصات فردی، ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد نموده و در واقع عضو دایمی (مشترک) آن وب سایت می گردد.

  • جذب آگهی

در روزنامه الکترونیکی و یا مجله آنلاین بدلیل از بین رفتن محدودیت های تعداد صفحات، اندازه ، رنگ و هزینه های کاغذ و چاپ، آگهی های زیاد با اندازه های مختلف و با هزینه های کم می توان جذب و منتشر نمود. ارایه تبلیغات در نشریات الکترونیکی می تواند به شکل متنی و تصویری و یا فرمت های دیگر همراه با ویدئو ، موسیقی ، تصاویر سه بعدی و … باشد.

اینترنت وب ساخت و پیاده سازی وب سایت روزنامه و همچنین طراحی سایت نشریه و طراحی مجله آنلاین و طراحی سایت حرفه ای روزنامه آنلاین را با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا به انجام رسانده به گونه ای که محیط کاربرپسند اینگونه سایت ها موجب جلب رضایتمندی آنها شده و همچنین در رسالت اطلاع رسانی خود به موفقیت دست می یابند.

انجام سئو (بهینه سازی وب سایت) ، ایجاد زمینه ای متناسب برای درج و انتشار محتوای غنی و ارزشمند در وب سایت ، افزایش ترافیک و آمار بازدیدگنندگان موجبات بنیادینی را در ارتقا جایگاه وب سایت روزنامه در موتورهای جستجو رقم می زند. اینترنت وب همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

 

جهت سفارش سایت خبری و مجله آنلاین از طریق فرم زیر سفارش خود را ثبت فرمایید و منتظر تماس کارشناسان اینترنت وب باشید .

 

  • جهت تماس ضروری با شما. حتما با پیش شماره شهر وارد نمایید
  • قبل از تکمیل این قسمت حتما راهنمای دامنه را مطالعه نمایید.
  • بر اساس امکانات و قیمت مندرج در بخش طراحی سایت خبری مجله ای یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید